środa, 16 maja 2012

Aktywne Odchudzanie - Oficjalny Start Bloga

Witam,
Jeżeli tutaj trafiłeś, to podobnie jak Ja chcesz zgubić troszkę kilogramów...
Ogólnie na blogu będę umieszczał informacje sprawdzone przeze mnie, nie będę tutaj reklamował żadnych suplementów i innych "badziew" na odchudzanie. Chcę po prostu, lepiej się odżywiać i  aktywnie spędzać wolny czas, niestety Moje zainteresowania wiążą się z siedzeniem przed komputerem, dlatego jakoś postaram się wszystko połączyć by pozytywnie współgrało.

Dla mnie blog ma być w swoim rodzaju dziennikiem treningowym, będę umieszczał jak najczęściej swoje dni (Co jadłem, jak ćwiczyłem itp). W ten sposób będę mógł sprawdzać i kontrolować swoją wagę, porównywać programy treningowe, ale tym samym, każdy czytelnik będzie mógł zobaczyć jak skutecznie odchudzać, jaki program treningowy wybrać itp.

Cel jaki mam do zrealizowania nie jest w sumie ustalony, chcę dobrze się czuć :)

Jeszcze raz Witam, zapraszam do śledzenia wpisów i dołączenia się do wspólnego odchudzania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz