wtorek, 22 maja 2012

Pierwszy dzień, ważenie, cel, dieta

Witaj,
Każda osoba która chce zrzucić kilka kg, musi przez to przejść... Mianowicie chodzi o zważenie się. Ja to właśnie zrobiłem, cyferki troszkę mnie zaszokowały, ale cóż mogłem się spodziewać po ostatnich dniach.

Dlaczego mamy się zważyć? Po to by kontrolować zrzucanie naszych kilogramów, oraz po to aby dała nam mobilizacje do kolejnej, jeszcze cięższej pracy, bo co nie mobilizuje bardziej niż zrzucone kilogramy...

Ja zaczynam z wagą : 88 kg

Przez ten tydzień, będę opisywał, każdy z moich dni... Oczywiście najistotniejsze informacje dla czytelników. Teraz cel.. W sumie nie zastanawiałem się nad nim tak szczegółowo, być może będzie to jedna z ósemek :) Czyli tak 80 kg. Dużo ważniejszym celem dla mnie jest zwiększenie swojej kondycji, szybkości, gdyż dzięki temu z następnym akademickim rokiem będę ubiegał się do drużyny koszykarskiej.



Jeszcze co nam na koniec zostało, to dieta. Nie chce stosować żadnych diet dostępnych w internecie... Wiem od  rodziny, znajomych jak one działają, wiem że każdy człowiek jest inny i ktoś może więcej zjeść a ktoś mniej. Dlatego zaczynam jedynie kontrolować to co jem... Ograniczam spożywanie alkoholu, napoi słodkich (cola, fanta, pepsi itp), słodyczy. Jak pisałem ograniczam, nie oznacza to że już nigdny nie napie się coli, czy  zjem kebaba, człowiek potrzebuje wszystkiego, dlatego myślę nad tym aby cały tydzień ograniczać tak na 80 % wszystkiego a w weekendy procent ten zmniejszyć. Czyli np. w niedzielę pozwolić sobie na coś.

Co do ćwiczeń, póki co standardowo : bieganie (3 razy w tygodniu), brzuszki i pompki (codziennie rano i wieczorem z wyjątkiem soboty lub niedzieli, ewentualnie w tygodniu np. środa), możliwe że raz w tygodniu basen.

To by było na tyle, teraz może się wydawać wszystko zagmatwane, ale z kolejnymi wpisami postaram się wszystko ładnie poukładać i wyjaśnić. Nie wiem czy będzie to złota recepta, ale nic nie stoi na przeszkodzie by to sprawdzić... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz